Pages Navigation Menu

JuanJutawan Innotech

Aku nak sihat dan Misi 6 minggu Juan Jutawan.

Aku Nak Sihat

Salam sejahtera.

aku nak sihat

Aku nak sihat! Inilah yang saya mahu. Saya pasti semua orang di dunia ini terutama yang sedang terlantar sakit inginkan kesihatan. Pasti ramai yang tahu yang saya ini terlebih sihat atau dalam bahasa mudahnya “Gemuk”. Saya tidak malu memiliki badan yang besar begini, malah saya bangga mempunyai saiz badan begini. “Kau ado?!”

Tapi… Aku nak sihat! Tak tahu kenapa, sejak sebulan lepas saya berjumpa dengan ramai orang. Teman baru atau kenalan, mereka meminta saya menurunkan berat badan. Kata mereka, saya masih muda dan saya perlu mengawal berat badan untuk menggapai cita-cita. Dan sebab itulah juga saya menulis edisi Aku nak sihat ni.

Kebetulan saya kenal dengan penulis ebook Rahsia Langsing Giler! yang saya panggil sebagai Kak Anne. Nak diceritakan, sebenarnya saya dah ada ebook ni lama dah. Tapi saya tak buat pun. Cuma baca sahaja. Tapi, kali ini sebab Aku nak sihat saya akan ikut segala saranan didalam ebook tersebut. Mungkin saya akan jadikan blog ini untuk menulis berkenaan ‘Aku nak sihat‘.

Owh ya, beberapa minggu lepas saya berjumpa sendiri dengan penulis ebook Rahsia Langsing Giler! yang saya sebutkan tadi. Beliau banyak memberikan dorongan dan sokongan kepada saya. Jadi, Aku nak sihat akan dijalankan dalam masa 6minggu berturut-turut. Moga misi ini berjaya.

Sebenarnya, misi Aku nak sihat sudah bermula hampir satu minggu bermula minggu lepas. Saya juga meminta jasa baik anda semua untuk memberikan kata-kata semangat kepada saya melalui ruangan komen dibawah. Terima kasih.

Aku Nak Sihat

2 Comments

  1. All the best!!!u can do it!! bkn sng untk sng,bkn susah utuk susah…yg penting nawaitu and kuatkan semangat 2 k..

  2. Alhamdulillah, akhirnya Juan sedang melakukannya… I am so proud of you!… 😀

    Betul kata Juan, jika kita nak kuruskan badan… alasan yang terbaik untuk kita melakukannya ialah untuk kesihatan tubuh badan kita…

    Agar kita sentiasa  sihat… dan kesan sampingannya ialah kita akan dapat bentuk badan yang menarik & berat badan ideal… best kan?…

    Kak Anne just nak share this quote for your motivation:

    “There’s a difference between interest and commitment. When you’re interested in doing something, you do it only when it’s convenient. When you’re committed to something, you accept no excuses; only results.”
    ~Kenneth Blanchard~
     
    All the best Juan & I know u can do it!… ^_~ 

Leave a Reply to Anne Hashim Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *